Ionela:** "E o zi frumoasă, dar puţin neobişnuită"

Vicecampioana olimpică de la Atena, Ionela Tîrlea, aniversează astăzi împlinirea vârstei de 34 de ani. Retrasă din activitate în 2009, în urma unui şir lung de accidentări, campioana mondială de la Maebashi lucrează acum la departamentul de marketing al COSR.

„Nu-mi fac niciun cadou special, doar mă bucur de fiecare secundă a acestei zile de iarnă, cu puţin soare în Bucureşti. E o zi frumoasă, dar puţin neobişnuită pentru că nu mai trebuie să mă echipez, să mă antrenez sau să mă lupt cu accidentările. Îmi lipseşte atletismul, dar simt că m-am născut parcă acum a doua oară. Am o carieră nouă în care sper să reuşesesc cum am făcut-o şi în atletism. Oricum, cu inima rămân alături de toţi foştii mei colegi şi le ţin pumnii la fiecare concurs. Atletismul românesc are resurse să răzbată şi în 2010”, a spus Ionela pentru Pro Sport.

Vâlceanca a fost antrenată de-alungul carierei de Viorica Enescu şi de Liliana Năstase, fiind o sprinteră extrem de ambiţioasă care a bifat în competiţiile de mare anvergură toate probele de viteză. Specialitatea ei preferată a fost cea de 400 m garduri, una dintre cele mai dificile probe.

sursa:

www.prosport.ro